Note that our support is in English or Swedish!

Avoin kauppa / Palautusoikeus

Kuluttajana sinulla on normaalisti 14 päivän palautusoikeus, mutta me tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden alkaen tavaran vastaanottamisesta. 30 päivän palautusoikeusaika alkaa siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tavaran. Jos palautat tavaran, vastaat itse palautuskuluista.

Voit avata laatikon ja katsoa mitä olet tilannut, mutta pyydämme varomaan vahingoittamasta pakkausta, jotta se on alkuperäisessä kunnossa.Palautettaessa kaikkien osien on oltava mukana, myös muovipakkausten yms. Paketin on näytettävä avaamattomalta, eikä pakkaukseen saa kirjoittaa mitään, jotta se ei näytä käytetyltä.Jos palautusoikeuden kattamat tuotteet palautetaan käytettyinä tai vahingoittuneina, ljusihem.fi pidättää oikeuden hyvityksen alentamiseen.Asiakkaana olet vastuussa palautuksen riskeistä, tuotteen vahingoittuminen tai katoaminen kuljetuksen aikana mukaan luettuina.

Lunastamattomat paketit käsitellään samoin kuin palautukset ja lisäksi veloitetaan palautuskulu

HUOM! 
Avoimen kaupan ehdot eivät kata mittatilaustyönä valmistettavia tuotteita. (Katso alla kohtaa Mittatilaustyönä valmistettavat tuotteet.)

Tilauksesta valmistettavat tuotteet, erityisehdot

Avoin kauppa - Vaihto-oikeus - Palautusoikeus eivät kata tilauksesta valmistettavia tuotteita, kuten Super Modular.
Jos kyseisissä tuotteissa havaitaan virheitä, katso kohtia Kuljetusvahingot - Toimittamatta jättäminen - Väärä toimitus - Takuu ja valitusoikeus.

Takuu ja valitusoikeus

Ruotsin Konsumentköplagen-lain mukaisesti kaikilla ljusihem.fi myymillä tuotteilla on 1 vuoden takuu ja 3 vuoden valitusoikeus.Tuotteen takuu kattaa vain alkuperäiset viat eli tuotteessa toimitettaessa olevat viat. Tuotteen takuu ei koske vikoja, jotka syntyvät tuotteen toimintojen tai ulkonäön muokkaamisesta tai niiden seurauksista, kuten uudelleenrakentamisesta, parantamisesta tai tuotteen konfiguroinnista.Ostetun tuotteen vioissa viittaamme Konsumentköplagen-lakiin. Kuluttajariitalautakunta käsittelee mahdolliset riidat. Lisätietoja kuluttajariitalautakunnasta osoitteessa: Linkki (https://www.kuluttajariita.fi)

Philips HUE

Philips HUE -tuotteiden jälleenmyyntisopimuksemme mukaisesti Philipsin tuki käsittelee palautukset ja takuukysymykset. Yhteyden voi ottaa heidän verkkosivustonsa yhteydenottolomakkeen kautta: Philips HUE -yhteydenottolomake
tai puhelimitse klo 8.00–20.00, puh. +800 744 547 75. 

Valitukset – miten teen?

Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme sähköpostitse, osoite: support@ljusihem.fi . Korvaamme valitusten yhteydessä mahdollisesti syntyvät postikulut.

Jotta asia voitaisiin käsitellä mahdollisimman nopeasti, pyydämme teitä kuvaamaan tuotteen vian/viat ja lähettämään kuvat meille.

Palautus – miten teen?

Liitä toimitukseen mukaan palautuslomake (jos sinulla ei ole sitä tallella, voimme lähettää uuden) sekä syy palautukseen (voidaan tulostaa alla olevan linkin kautta).

1. Tulosta ja täytä palautuskaavake (linkki) ja laita se palautuksen mukaan pakkaukseen, jossa tavarat toimitettiin.

2. Voit tilata meiltä etukäteen maksetun rahtikirjan hintaan 15 €. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, osoite: support@ljusihem.fi 
    Se lähetetään sinulle sähköpostitse.

3. Kiinnitä rahtikirja pakettiin ja vie paketti postiin.

Huomaa, että pakettia ei voi palauttaa pelkästään alkuperäispakkauksessaan, vaan sen on oltava toisen pakkauksen sisällä.Pakkausta, jossa lähetys sinulle toimitettiin, voi yleensä käyttää, kunhan se on hyvässä kunnossa. Emme hyväksy palautuksia, joiden alkuperäispakkaus on revitty, rikkinäinen, teipattu tai muutoin vahingoittunut siten, että tuotteen ei voida katsoa olevan alkuperäisessä kunnossa. Palautettavien näyttöjen suojamuovi ei saa olla poistettu.Jos jokin edellä mainituista ehdoista ei täyty tai jos palautus ei ole täydellinen ja/tai tuote on vahingoittunut tai sitä on käytetty, kulut veloitetaan asiakkaalta.

Yritysasiakkaisiin ja erityistilauksiin tai asiakkaille räätälöityihin tilauksiin sovelletaan erityisehtoja.

Kuljetusvauriot

Vastaamme lähettämiemme tuotteiden kuljetusriskeistä, mikä tarkoittaa sitä, että lähetämme uuden tuotteen veloituksetta, jos tuote on vahingoittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, mutta voidaksemme tehdä valituksen postille meidän on ilmoitettava.

näkyvät kuljetusvauriot*Vahingot, jotka voidaan havaita toimitushetkellä avaamatta pakkausta. Ilmoita aina kuljetusvauriot, jotka aiheutuvat agentiltasi toimitushetkellä24 tunnin kuluessa ja

piilevät kuljetusvauriot** Kun tuote on vaurioitunut, mutta pakkauksessa ei ole näkyviä vaurioita 7 päivän kuluessa

Pyydämme siksi ilmoittamaan meille epäilyt kuljetusvaurioista näiden aikojen kuluessa.

Liitä ilmoitukseen useita kuvia tuotteesta, paketista sekä vioista ja kuvaile vauriot. (klicka här för postnords anvisningar)

* Näkyvä kuljetusvaurio (ilmoitettava 24 tunnin kuluessa)
Paketti on näkyvästi vaurioitunut (pyydä aina kirjaamaan huomautus tästä pakettia noutaessasi).

** Piilevä kuljetusvaurio (ilmoitettava 10 päivän kuluessa)
Paketissa ei ole ulkoisia vaurioita, vaan vauriot näkyvät vasta, kun paketti on purettu.

Ilmoita kuljetusvaurio yhdessä tilausnumeron kanssa asiakaspalveluumme support@ljusihem.fi heti vaurion havaittuasi.
Pyydämme liittämään ilmoitukseen useita kuvia tuotteesta, paketista sekä vioista ja kuvailemaan vauriot.